Changelog
10 września 2017






15 lipca 2017





Główna linia kolejowa w Kartofelkach jest monitorowana przez administrację, pozostałe tory są wewnętrznymi liniami wioski za które administracja nie ponosi odpowiedzialności.

27 kwietnia 2017







21 lutego 2017

Event walentynkowy został zakończony



14 lutego 2017

Walentynki!

Rozpoczął się krótkoterminowy event walentynkowy, więcej na forum.


Ponadto dużo poprawek!






6 lutego 2017

19 stycznia 2017

Event świąteczny zakończony



24 grudnia 2016

Dodano event świąteczny ocChristmas. Szczegóły Event u na forum pod linkiem:

EVENT ŚWIĄTECZNY OCCHRISTMAS

22 grudnia 2016

Na serwerze wdrożono 1.11.2 

Nie przewidziano w związku z tym żadnych ograniczeń w stosunku do wersji 1.11

18 grudnia 2016

Rozpoczynamy event Hydropiekło!


Na specjalnie wygenerowanej mapie, przypominającej zamarznięty Nether wygenerowano rzadkie surowce w tym 4000 bloków diamentów.

Żeby umilić wam poszukiwanie przyszły inne wrogie moby którym zimno jest nie straszne. I nie można sie w żaden sposób ogrzać. Podejmiesz wyzwanie?

Postument do wejścia:


Wyjście tylko po uderzeniu w spawner w lodowej twierdzy.


5 grudnia 2016

Zmiany w ocSeasons (pory roku)

- dodano 3 nowe eventy podczas jesieni: dodatkowy drop z dyń i melonów, szansa na pojawienie się silverfisha po ścięciu drzewa
- dodano event związany z pojawianiem się Shulkerów i Vexów podczas pełni w zimę

Naprawiono wiekszosc błedów związanych z ocTerritory (niedziałające profesje czy coś w tym guście)

30 listopada 2016

Aktualizacja mapy!

Lista zmian:

- Węzeł Faktoria rozbudowany o przystanki Faktoria Tunel, Faktoria Wschodnia

- Zmiany nazw przystanków:

- Likwidacja przystanku Isumis Skład

Aktualna mapa: www.opencraft.pl/mr/mapa.png


27 listopada 2016

Pory roku!

Każda pora roku trwa 3 Minecraftowe dni czyli 1 godzina w życiu

Eventy działające podczas poszczególnych pór roku (wszystko tylko na wczytanym terenie):


Wiosna:
- szansa ze dowolne zwierze hodowlane się zduplikuje w wersji małej samodzielnie
- większa szansa na przelotne opady deszczu (trwające kilka sekund)
- szansa na złowienie większej ilości ryb w biomach rzeki
- szansa na wyrośniecie losowego drzewa na biomach leśnych i trawiastych
- szansa na sadzonkę drzewa związanego z biomem
- szansa zamiany losowego cobblestone/stone brick w wariant omszony
- dzień jest o 25% dłuższy

Lato:
- szybszy spadek głodu na biomach gorących (sawanna, pustynia, dżungla)
- dzień jest o 25% dłuższy
- ryby łowione w oceanach łowione są w większych ilościach oraz można wydropić wtedy dodatkowo gąbkę lub sealantern
- szansa na obfity plon - czyli po zebraniu marchwi, zboża, buraków, ziemniaków +5 sztuk ekstra (w momencie zbioru) (nie dotyczy biomów suchych)
- dwukrotnie większy drop jabłek
- w czasie burzy, szansa na trafienie pioruna w zwierzę hodowlane pod niebem

Jesień:
- dwukrotnie większy drop jabłek
- podwójny drop grzybów
- szansa na długotrwałe opady
- dzień jest 25% krótszy
- ryby z rzek sa w większych ilościach
- na biomie sawanna - szansa na losowy pozar (bloki ognia)
- na biomach gorących szansa na spowolnienie - chyba że gracz nie ma na sobie zbroi
- nocą moby sa słabsze

Zima:
- szansa na obrażenie i efekt spowolnienia na biomach górskich i zimnych (chyba ze gracz ma co najmniej jedne element zbroi)
- ryby w oceanach biorą lepiej
- dzień jest o 25% krótszy
- nocą moby są dużo silniejsze (maja 10% szansy na efekt siły lub odporności) ale po zabiciu emitują losowy fajerwerk
- szansa na spawn nietypowego moba z innego świata
Pełnia podczas zimy:
- szansa na zduplikowanie się wrogiego moba podczas naturalnego spawnu
- szansa na losowy negatywny efekt, jeżeli gracz jest pod gołym niebem
- szansa na pojawienie się efektu particles na graczu

19 listopada 2016

Serwer podniesiono do wersji 1.11

- blokada bloku obserwatora

- wyłączono pluginy Eventowe (przestarzałe)

14 listopada 2016

Changelog

2016-11-14